Αρχική > ποιηματάκια > Ο Παππούς στο Όνειρο μου

Ο Παππούς στο Όνειρο μου

Σεπτεμβρίου 16, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Ο Παππούς  στο Όνειρο μου

———————————————

 

Εψές σ ’ένα ταξίδι με τον  Νου μου

Είδα στο όνειρο μου τον Παππού μου

 

Ήταν στο σπίτι το παλιό με την Τουλούμπα

-Πως ταφερε  όλα η ζωή μας : Τούμπα-

 

 Στεκόταν πλάι στο ξερό ,παλιό πηγάδι

Πουταν βαθύ , κι είχε στο βάθος του  Σκοτάδι

 

-Κι εκεί στον πάτο είχε κρυμμένο ένα πετράδι-

 

Βαστούσε ένα Καρπούζι στη μασχάλη

 Οταν τον είδα μου ρθε  κάτι σαν μια Ζάλη

 

Και με κοιτουσε κι ακατάληπτο είπε κάτι

Κι ύστερα σαν να μου ’έκλεισε το μάτι

 

Κι έκανε κρυο όπως και τώρα ,καλή ώρα

 Κι ένοιωσα  πως μου είπε ένα :’’Προχώρα’’

  

Κι ύστερα  σα να μου γύρισε τη πλάτη

Κι έσβησε καβαλλώντας ενα  Άτι ‘’

 

 

Κατηγορίες:ποιηματάκια Ετικέτες:
  1. vripol
    Σεπτεμβρίου 16, 2008 στο 6:44 μμ

    ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΠΡΟΤΟΥ ΠΕΘΑΝΕΙ

    Βλέπω την πλάτη σου ασθμαίνουσα να τρέχει
    στής ανηφόρας την απότομη ραχούλα

    ήρθαν ζαπτιέδες στρατιώτη να σε πάρουν
    στά μαύρα τάγματα
    πού θάνατο μοιράζουν

    Κρύβεσαι στό ταβάνι του σπιτιού σου,
    χλιαρή αγκάλη φρούδας προστασίας

    οσμίζεσαι την σκόνη των αλόγων
    των αμαχων τά πλήθη πού
    μαντρώνουν.

    μαύροι αναβάτες σμπρώχνουν καί ουρλιάζουν
    κόσμο μες το σχολιό καταχωνιάζουν

    Κλάματα νήπιων, γυναικών βοή καί θρήνος,
    και η απειλή στού δήμιου το στόμα :

    «πές μου πού κρύβεται ειδάλλως σε ξεσχίζω»
    λέει καί το ξίφος στήν κοιλια της ακουμπάει, μέσα ζωή οκτάμινη σκιρτάει,
    καί πρίν την γέννα θάνατο μυρίζει.

    Κραυγή απ τά στήθια σου
    τον ουρανό τραντάζει:
    «Άφσον ατς, έπαρ εμέ ντό θέλς» καί κατεβαίνεις

    τρέξε το μακελιό Γιωρίκα να προλάβεις, τρέξε σαν
    άνεμος τον δήμιο να κρατήσεις,
    τρέξε βλαστέ του Πόντου
    να γλυτώσεις
    τον νέο βλαστό , να γεννηθεί προτού πεθάνει .

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

